torsdag 5. november 2009

Gjenbruk...eller bare en måte å drøye garnet på...?

Nå er jeg i gang med et nytt prosjekt. Heklet for en stund siden en jakke i Eskimo fra garnstudio. Jeg hekler og strikker litt løst og når hjernen samtidig har stor tro på at kroppen er et hakk større enn den egentlig er, resulterer det noen ganger i at et plagg blir laget flere ganger. En venninne bruker å fleipe med at jeg gjør det bare for å drøye garnet. Ganske økonomisk, men noen ganger kjedelig å gjøre jobben to ganger. Denne gangen rekker jeg opp etter hvert som jeg strikker. Modellen er fra Garnstudio tilpasset samme garn, men får en annen farge enn modellen. Godt med en varm tunika nå når det flotte høstværet tok en hvilepause.

1 kommentar:

  1. Så fin tunika du skal lage. Kjedelig at du må rekke opp igjen, men kjekt å få drøyd garnet da ;)

    God helg :)

    SvarSlett