mandag 1. februar 2010

Resultatet for januar i julegavealongen 2010

Januarbidraget til julegavealongen 2010 ble en jentelue.
Luen er strikket/heklet i superwash-rester etter oppskrift fra hodet mitt. Pyntet med dusker, blomst og perler.
Søndag var jeg så heldig å få være med en venninne til gave og interiør-messen i Lillestrøm. For meg så var dette et eldorado, men for de stakkars som driver med innkjøp kan det jammen ikke være lett å finne de rette tingene til sine forretninger, og det kan heller ikke være enkelt å begrense seg her. Jeg var så heldig å få med noen garnprøver hjem, 1 nøste pudder-rosa Mitu fra Pt (alpakkagarn)
og tre mininøster fra Järbo-garn.
Ellers er jeg i innspurten på setesdalskofta, ermene er sydd i, og nå holder jeg på å
strikke knappestolper.
Nå skal den ikke avbildes før den er ferdig!
Ha en fin uke alle sammen!

1 kommentar:

  1. Oj, den lua ble skikkelig kul. Kreativ som vanlig.
    Blogger vel kofta i kveld da... hihi

    SvarSlett