mandag 14. juni 2010

Nannestadfestivalen 2010 er over

Denne helgen har det både vært dugnad og mye lyd og musikk i ørene. Skolekorpset til begge Piene og mannen har paradert i gatene, og mor har rørt rømmegrøt til inntekt for bygdas skolekorps.

Litt tid til titting blir det uansett på slike dager, selv om det var rimelig vått denne helgen. Spesielt falt jeg for en stand kalt Bellas Emne, som hadde litt av hvert til heimen. Noe fikk bli med oss hjem også. Blant annet dette på bildene under. (bildene har jeg lånt fra nettsiden hennes, da jeg ikke har rukket å plassere alt i sitt rette element).

Fugleburet skal få hedersplassen i hagen, kurven i fil de fer passer perfekt til ketchup og dressingflasker, og den søte lille vasen  har fått en nyperose oppi seg, nydelig ;)
 
Jeg anbefaler å ta en titt innom denne nettsiden, der er mye fint. Hun er også på Facebook.
 

1 kommentar:

  1. Hei!

    Så mye fint du har kjøpt deg :)
    Lenge siden jeg har blogget, så alle innleggene dine er nye for meg; flott!

    Skulle likt å se lisjpia di opptre,
    ser ut som hun lett kan få publikum i sin hule hånd :):):)

    Ha en fin da!

    SvarSlett