mandag 14. desember 2009

Juleinnspurt i sakte tempo

Så var litt av "kontorarbeidet" unnagjort, og vi kan fyre av noen raske skudd på tjuvlånt kamera (takk til Storepiå)for å bevise at jeg driver på med noe :o)
Har bestilt meg nytt kamera på www.netonnet.no - presset prisen med to hundre mot butikken, og fikk gratis frakt. Et Nikon Coolpix S220, og rødt (passer fint nå i jula), har testa et av samme slaget og ble imponert over bildekvaliteten på "lille nurket". Dette kan lades med strøm, ikke som mitt gamle som slukte batterier. Gleder meg til pakken kommer.
Bildet viser julegaven til en i familien, skal bli et tovet sitteunderlag, PT3 på pinne nr 9. Trodde det skulle gå så fort, men det suser ikke av gårde på vanlig måte på så tjukk pinne (les: små-staur).
Grytekluten i hvitt og rødt er mønster fra garnstudio sitt juleverksted nr 0-587 - skulle strikkes i Paris, men jeg valgte Sumatra fra Pt fordi det er mercerisert. Tenkte fettdråpen av ribba ikke setter seg så lett på.
Gaven i gråpapiret er til en foreløpig ukjent mottaker på strikkekafeen i kveld. Vi skal ha juleavslutning på Kosekroken, og alle skulle ha med gave til max 100 kr. Jeg har laget noe(hemmelig), og det er ikke så lett å pris-sette. Håper noen blir glad for det i allefall. Denne gangen skal lisjepiå få lov å være med. Mannen bowler og storepiå er opptatt på annet hold.
Ønsker alle en fortsatt fin førjulstid!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar