tirsdag 16. mars 2010

Hurra, jeg har vunnet!

Jeg hadde knapt satt beina på norsk jord da det dukket opp en spennende pakke i posten.
Lottomillionær har jeg gitt opp å bli, men noen ganger er jeg heldig i små-lotteri.
Jeg hadde lagt inn kommentar på bloggen til Ronille, og fikk en hyggelig hilsen - to nøster Royal, et tysk garn i merino, polyamid, silke og kashmir. Det MÅ bare bli herlig mykt. Pluss mønster til skjal og en smart saks, lett å holde inni hånden, og sylskarp!
Tusen takk Ronille!
Skal blogge resultatet når det er klart.

Ellers har jeg kjent på varmegradene, hele 50 graders forskjell på Thailand og lille Norge - noe som gjorde godt både for kropp og sjel. Vi har kosa oss i lunkent vann, på flotte strender med deilig thai-mat i to uker. Sett på solnedgangen, vakre templer, og for første gang i mitt liv pruta på priser. Dette var en morsom opplevelse, men sikkert ikke så lurt å fortsette i samme duren her hjemme ;) Denne uka skjer det mye morsomt. I kveld er det syklubb; god mat, pludring og strikketøy. Er i gang med Marius-mønstret tunika til Lisjepiå i Merino fra Garnstudio. Blogger den senere. I morgen er det første strikkekafe i "nytt" lokale. Kosekroken er dessverre lagt ned, men Sissel har vært ildsjel til å skaffe nytt lokale, "Haugastøl". Det ser ut til at hele den gamle gjengen blir med videre, og vi skal alle drive strikkekafeen sammen. Spennende!

2 kommentarer:

  1. Hei på deg tintin. Så heldig du er da. Ja det er kjempe artig at Sissel faktisk har funnet et nytt lokale til oss. Gleder meg til å fortsette der oppe, men jeg kommer ikke tilbake før i april :( jaja noen ganger må mann bare gjøre noe annet enn det en har veldig lyst til også.

    Godt du kosa deg masse i Thailand. Vi prates da jeg dukker opp igjen :)

    Så flott bilde og så heldig du er som har vunnet da. (påminnelse til meg selv, rote igjennom mammas saker og se om jeg finner saksen hun brukte på japansk kunstbroderi), den saksen du fikk så utrolig god ut.

    Ønsker deg en flott påske med masse late dager i solen og et håndarbeid i hånden.

    SvarSlett
  2. Det var ei flott gåve, kjekt at du vann! Eg gler meg til trekning i min blogg snart, og du er med der også:) Kanskje er du inne i ein god stim?

    Thailand høyres fristande ut, det må eg nok prøve ein gong:)

    SvarSlett