tirsdag 20. april 2010

Det er liv i meg - bare travel...

Rommet i kjelleren - eller "tintin's lille fristed" som mammaen min skal få tilgang til når hun kommer på besøk, er så og si ferdig. Mangler dør, men det ordner seg fint med wire og filleryer. Pynt og stæsj kommer senere.
I dette rommet skal kreativiteten få boltre seg. Pusset og beiset et lutet skrivebord, og kjøpte porselensknotter på Indiska - vips, et sybord.
Strikketøyet er en kortermet cardiganlignende genser jeg skal ha selv. Garnet er Manos silk blend, strikket på pinne 4. Oppskriften er lett nok plukket fra hodet, har strikket noen raglangensere gjennom åra. Det vanskelige er å tilpasse maskeantallet riktig, noe som har medført ett opprekk allerede. Godt å ha en god venninne som tør å si fra at dette blir altfor digert. Hun hadde jo rett, tanken hadde jo slått meg også, men jeg hadde elegant fortrengt den. Håper jeg har beregna riktig nå :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar